O nas

Pokoje pod Tatrami

Wspaniały wypoczynek u podnóża Tatr bardzo blisko Zakopanego.

Nasza firma oferuje przytulne i dobrze wyposażone apartamenty i pokoje w Białym Dunajcu, niedaleko Zakopanego. Nasz dom wypoczynkowy łączy w sobie styl zakopiański z nowoczesnością aby nasi goście mogli w pełni korzystać z nowoczesnych udogodnień a jednocześnie poczuli, że są w prawdziwych górach i mogą wtopić się w prawdziwie zakopiańską atmosferę.

Nasz dom wypoczynkowy oferuje apartamenty i pokoje 2,3,4 oraz 5 osobowe. Oferujemy elegancko urządzony apartament, w którym może mieszkać do 4 osób. Umeblowanie apartamentu stanowi łóżko sypialniane z 1 materacem, sofa rozkładana dla 2 osób, stolik kawowy oraz telewizja NC+ 49 cali. Apartament wyposażony jest w łazienkę z wanną. Osoby pragnące samodzielnie przygotować sobie posiłki docenią w apartamencie kuchnię, w której znajdują się wszelkie potrzebne sprzęty jak zmywarka, płyta grzewcza, lodówka z zamrażalnik, toster, mikrofala oraz komplet naczyń. Goście apartamentu mają do dyspozycji miejsce parkingowe monitorowane oraz sejf. W apartamencie działa Internet wi-fi.

Pokoje pod Tatrami oferuje gościom 10 pokoi, w których ( razem z Apartamentem ) może mieszkać 31 osób. Nie oferujemy wyżywienia na miejscu. Za to w pobliżu znajdą Państwo mnóstwo regionalnych restauracji i karczm, gdzie zjecie Państwo prawdziwe potrawy z regionu Zakopanego. Dla gości, którzy pragną nie uzależniać się od godzin otwarcia restauracji, zapewniamy nowocześnie wyposażoną kuchnię dostępną dla gości 10 pokoi, gdzie każdy może samodzielnie przyrządzić sobie posiłek. Każdy pokój posiada w aneksie kuchennym swoją szafkę zamykaną na kluczyk. W nowo otwartej kuchni znajduje się zmywarka, lodówka z zamrażalnikiem, komplet naczyń i garnków, toster, kuchenka mikrofalowa oraz czajnik.

Przytulna jadalnia i salon wypoczynkowy pozwalają mile spędzić wolny czas w przyjemnej, rodzinnej atmosferze. Strefa wypoczynku znajdująca się przy dużym aneksie kuchennym posiada kominek i telewizor 49 cali z NC+. Przy naszym obiekcie znajduje się plac zabaw dla dzieci, gdzie najmłodsi goście znajdą różne zabawki, zjeżdżalnię z piłeczkami, telewizję nc+, stolik do malowania oraz toaletę.

Przed obiektem znajduje się parking monitorowany na 10 samochodów. Latem zostanie oddane do użytku gości również miejsce na grilla z placem zabaw dla dzieci.

Opinie klientów

“Serdecznie dziękujemy za pobyt w Apartamentach pod Tatrami, gdzie spotkaliśmy się z miłą atmosferą, dobrą obsługą i naprawdę wypoczęliśmy. Pokoje przestronne i urządzone w dobrym standardzie. Czysta łazienka, nowocześnie urządzone. Pokoje faktycznie wyglądają jak świeżo oddane do użytku. Stąd wszędzie mieliśmy blisko. Zależało nam szczególnie na zacisznym pensjonacie, który znajduje się blisko atrakcji miasteczka i to właśnie znaleźliśmy.”

Kacper i Weronika
Warszawa

“Spędziliśmy tu wspaniałe wakacje rodzinne, a wcale nie jest łatwo znaleźć dobry obiekt na wyjazd z dziećmi. Przyjazna atmosfera, dobry standard pokoi. Obiekt okazał się przyjazny dla dzieci. Gdy nie szliśmy na wycieczkę dzieciaki mogły się bawić na placyku zabaw. Nasz syn cały czas bawił się z innymi dziećmi. Pare kroków dalej znaleźliśmy baseny termalne, gdzie chodziliśmy często z dzieckiem. To naprawdę wspaniała atrakcja dla dzieci i rodziców i jest tak blisko od domu wypoczynkowego.”

Patrycja, Agnieszka, Kamil
Gdańsk

“Świetny obiekt dla narciarzy, bo w pobliżu są dwa dobre wyciągi, wszędzie blisko i niedaleko do Zakopanego. Dora obsługa, miła atmosfera, przestronne pokoje. Nie musieliśmy śpieszyć się i wracać na posiłki bo jest tam kuchnia, gdzie można sobie samemu coś przyrządzić. A to szczególnie ważne, gdy chcesz iść na wycieczkę w góry i nie musisz wracać na obiad lub kolację o określonej godzinie. Ustawiliśmy się na chodzenie po górach i narty a potem odświeżyć się i dobrze wyspać. Jak dla nas dom wypoczynkowy super spełnił swoje zadanie. ”